Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Trombonist zoekt band

  • Gerhard

    Ik zoek een Ska-band binnen de regio Westland.

  • Bob

    waar ligt westland

    www.theregulators-ska.com

  • gerhard

    Tussen Den Haag en Rotterdam(met al die kassen)

  • dennis

    hoi, gerhard, wij zijn skapiche en komen uit gouda dat ligt ongeveer 20min van rotterdam …wij zijn op zoek naar een trombonist (al een hele tijd)nu speel ik een beetje trombone maar dat is geen kattepis tjonge wat is dat moeilijk.Misschien lijkt het jou wat om onze blazers sectie te vergroten we hebben altsax, tenorsax,barriton,en trompet check anders ff onze site www.skapiche.com nou hoop war van je te horen groetjes dennisGerhard schreef:

    >

    > Ik zoek een Ska-band binnen de regio Westland.

  • gerhard

    Heej Dennis,Wat voor soort ska spelen jullie?

    Wanneer oefenen jullie met elkaar? Ik zou wel een keertje willen kijken. Ik hou meer van nieuwe ska, less than jake, goldfinger, no doubt, reel big fish, ska-p.

    groetjes gerhard

  • dennis

    we spelen uptempo ska met uitstapjes naar polka ,punk en een beetje reggea dus van alle markten wat.We oefenen van 8 tot we stoppen en dat verschilt per week(en dat oefenen is in reeuwijk vlak bij gouda)elke vrijdagavond….Heb je onze site bekeken daar kan je namenlijk ons zien en horen komt die nog een keer www.skapiche.com en langskomen kan altijd hoor wel van je

    ps neem gelijk je schuiferd mee

    groetjes dennis

  • dennis

    be je zo geschroken van onze site , of wil je niet meer

    groetjes dennis

  • gerhard

    sorry k heb niet zoveel tijd gehad gister, maar jullie site ziet er goed uit hoor alleen er is een probleempje ik kan niet op vrijdag avond oefenen. groetjes Gerhard

  • dennis

    het is niet sóchtends maar sávonds acht uur kan je dan wel

    dennis

  • gerhard

    dan kan ik juist niet