Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kleuren ska.pagina.nl

  • peter

    Hallo mensen,

    Via de pagina-enquete krijg ik vaak te horen dat jullie de kleuren niet mooi vinden. Wat ik echter vaak niet te horen krijg is welke kleuren jullie dan wel mooi vinden. Ik zou daarom graag een aantal suggusties willen horen over welke kleuren jullie graag zien zodat ik de pagina aan de hand daarvan kan aanpassen!

    Alvast bedankt voor de suggesties

    Peter

  • Mariska

    Wat ik persoonlijk vind, ik dat de kleuren wel mogen corresponderen met het onderwerp.

    Ska wordt vaak in beeld uitgebeeld met zwart wit (blokjes), je zou zwart wit dus de hoofdkleur kunnen geven van de pagina en afwisselen met rood.

    Maar dit was eigenlijk voor mij het argument om de kleuren alszijnde ‘niet mooi’ te markeren.

    Hopelijk kun je er wat mee,

    Groetjes,

    Mariska

  • peter

    Ik heb de kleuren nu aangepast. De rode achtergrond is omdat dit zo het beste uitkomt, omdat ik de kleuren van de tekst vab de reclameblokjes niet kan veranderen. Als ik de blokjes dan zwart maak zie je de tekst niet meer en dat zal vast niet helemaal de bedoeling zijn :)

    Is dit meer naar wens?

  • Mariska

    Past idd beter bij “Ska”. Maar ik ben natuurlijk niet de enige gebruiker…

  • peter

    Nee, ik wacht dan ook nog op andere meningen :)

  • Bopper.

    De rode achtergrond heeft wel iets van het GoFeet label, en dus vind ik dit wel O.K.

    Denk dat het moeilijk is om iedereen tevreden te stellen, maar ik vind het een verbetering. Nu de discussie pagina nog.

    Bopper.

    ps. Net de Elpee “ Love me forever ” van Carlton & The Shoes gekocht, origineel op Studio One Label. Een rib uit m'n lijf heeft ie gekost, maar mijn god wat ben ik blij met deze plaat.

  • bas

    ik vind het wel beter zo - een stuk duidelijker ook.

    relax…

  • SpiKe

    Ik moet zegge dat ik dat rode niet zo relex vind :)

    Op een of andere manier doet het pijn aan me ogen.

    Nee, das ook niet waar. IK vind het minder prettig lezen :)

    Wat was de vorige kleur? Was prima, Bruin toch? Blauw is ook goed…

  • Skascha

    Ik vind het zo prima, dat vorige was ook prima, en dat blauw daarvoor ook hoor.SpiKe schreef: