Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rude Rich in de Rai.

  • Bopper.

    Weet iemand misschien wat er op 20 November te doen is in de Rai? Ik zie dat RR moet optreden, maar kan op de site van de Rai niets vinden, en ik neem niet aan dat RR de Rai gevuld krijgt. Ik hoop van wel, maar moet wel realistisch blijven. Dus, wie weet wat er toe doen is in de Rai op 20 Nov. 2004? –> Bopper <—

  • Mariska

    Misschien komt er een soort van beurs waar ze spelen. Zo speelde De Hardheid laatst op een beurs voor Gamers.

    Ik kan ook niks vinden, site van de rai gehad, op datum via google gezocht, maar kom ook niet verder.

    Heb je niet iemand binnen de band die je ff kan mailen? Ik ben eigenlijk ook best benieuwd!

    Wellicht komt er een grootst ska festival, dat zou erg tof zijn ;)

  • Bopper.

    Nou, ik heb effe gebeld met de Rai en daar weten ze het zelfs niet. Er is 1 of andere Wellnes beurs (iets met een gezondheids drankje of zoiets), maar daar was geen band geboekt zei men. Ik kan morgen terugbellen, en dan kijkt men verder voor mij. maar vooralsnog is het een duister iets. Zodra ik meer weet hoor je het van me.

    Bopper.

  • Bopper

    Mariska, onderstaande staat op de Rude homepage.

    “Hallo Boppert, geen paniek! Het optreden in de RAI is op een festival van ”federatie van democratische verenigingen van arbeiders uit Turkije in Nederland“, een festival van verschillende culturen met muziek en dans uit Turkije en Nederland (ofwel Jamaica). Het is voor iedereen toegankelijk en begint vanaf 19:00. Groeten en veel plezier daar!”

    Zie je daar Maris.