Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kingston Kitchen 809

  • Gina

    Kingston Kitchen 809

    International Ska-Vaganza feat.

    Dr. Ring-Ding and The Rotterdam Ska-Jazz Foundation

    plaats: Melkweg, Amsterdam

    datum: zaterdag 11 december 2004

    aanvang: 23.00 uur

    prijs: 7,- + lidmaatschap

  • Betweter...

    Joh, die hele Rotterdam Ska Jazz Foundation is niet meer wat het geweest is, evenals dr. Ring Ding. Twee afgelikte boterhammen op een podium… Bleeeegh.

  • Martijn

    “Joh, die hele Rotterdam Ska Jazz Foundation is niet meer wat het geweest is, evenals dr. Ring Ding. Twee afgelikte boterhammen op een podium… Bleeeegh.”

    ?????

    Is er wat mis je wat aan je gehoor??

    De “oude” afgelikte boterhammen zijn juist uit de Rotterdam Ska Jazz Foundation, zover ik weet…

    Ik ga er iedergeval wel heen, hoorde dat het juist beter was geworden!!

    En dr. ringding vind ik wel een toffe

  • Betweter...

    Smaken verschillen….Gelukkig….Martijn schreef:

  • Martijn

    gelukkig

  • Maris

    Nee nog al gek he dat RSJF niet meer ‘is wat het was’ als er mensen uit zijn en nieuwe mensen bij.

    Ik vind het muzikanten van het eerste nivo. Vol enthousiastme en een flinke giglist. Zegt genoeg.

  • Sara

    Ik denk dat jij de oude rsjf nog nooit hebt gezien. Dan had je gezien dat het gedeelte van de band dat is opgestapt de meerderheid, en de kern van de band was. Hoe de nieuwe rsjf klinkt, is niet te vergelijke met de oude sound, of wou je beweren dat het muisje van een zangeres die ze nu hebben het haalt bij het geluid van hun oude zanger!

  • Martijn

    Ik heb de oude rsjf zoooo vaak gezien………

    Vond het voorheen ook goed, maar vind het nu muzikaal wel wat beter geworden…

    (maar inderdaad de zangeres past misschien niet zo…de oude zanger vond ik wel meer passen…. maar die zong weer niet echt zuiver)

    Heb jij zelf de NIEUWE RSJF wel gezien??????

    Ik heb gisteren de nieuwe EP gekocht in de melkweg en die klinkt echt super!

    Het optreden was trouwens heel goed van Kingston kitchen en heb geen afgelikte boterham gezien…..

  • brian

    Ik heb in alle twee groepen gespeeld, en vind alles best. Iedereen zijn eigen smaak. Een keus maken is niet nodig. Ik ga de RSJF plaat nog kopen, ook als ik mag niet meer met ze meespellen. Ik weet dat ze kunnen goed spelen dus dat hoor ik het nog graag. (wij hebben met ze alle 3 jaar samengespeeld dus volg mij vinden wij allemaal elkaar redelijk goed op een of andere manier, anders zijn wij zelf hypocrit.)

    Het is goed dat musiek zo veel emotie opleverd maar tegen elkaar in gaan over eigen smaak is niet de beste afwerken van de emotie (denkt ik)

    Dus volg mijn kunnen wij better een eigen plaat kiesen en gaan dansen.

    Ik ben eens met martijn en Betweter,

    Smaken verschillen….Gelukkig…

    groetjes,

    brian

    excuse mijn nederlands