Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ska bands voor Flatrock 2005!!!

  • Lidewij

    Het lijkt mij leuk om dit jaar weer een ska band op Flatrock neer te zetten. Flatrock is een heerschend festivalletje dat dit jaar al voor de 8e keer wordt gehouden op de campus van Enschede. Het wordt dit jaar op 21 mei gehouden. Vorig jaar was er ook een ska band en dat was een groot succes! Dus als je in een band zit en zin hebt om het publiek van Flatrock te laten dansen, stuur dan een mail met daarin het liefst ook een link naar waar muziek van je band te downloaden is, naar l.m.olive@student.utwente.nl of stuur je demo op naar:

    Flatrock 2005

    Calslaan 18-44

    7522 MB Enschede

    Groenten namens Flatrock 2005,

    Lidewij Olive

  • Jacques Poelstra

    beste organisatie.,

    Het lijkt mij wel supertof om bij jullie op de campus te spelen. Ik zit in een punk/ska/reggae band. De band heet Snooze. Op onze website staan een paar mp3tjes. de locatie van de website is http://www.snoozeweb.tk Ik hoor het graag als de interesse wederzijds is.

    hartelijk groeten, Jacques Poelstra

  • dennis

    check onze site www.skapiche.com

    wij willen wel groetjes

    dennis namens skapiche

  • Nicolette

    Kijk ook eens op www.J-Stars.nl voor mp3 en eventueel om te boeken. Het zal je niet tegenvallen!!