Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ska band nieuwkoop, +10 jaar geleden

  • Bloesem

    Hallo,

    Ik heb even een vraagje, zo'n 10 jaar geleden, misschien nog wel langer, was er een leuke skaband uit nieuwkoop.

    Zo hier en daar traden ze op, o.a. in kasteel alphen.

    Mijn vraag is weet iemand nog de naam van deze band, of heeft iemand nog een nummertje van ze liggen die je misschien wilt doorsturen?

    Ik neem aan dat ze niet meer bestaan, maar ik zou toch graag nog een keer een nummertje willen horen, ging er ook één over een supermarkt en dat hij een pakkie shag ging kopen.

    Ik hoor het graag!

    Groetjes,

    Bloesem

  • rob wassenburg

    hoi bloesem, ik heb goed nieuws voor je. Ik ben de gitarist geweest van de band de skalawags. Ik heb ook het nummer geschreven over het shaggie en heb het ook meerdere malen op cd staan. dus als je nog interesse hebt stuur even een mailtje. groet rob

  • Bloesem

    rob wassenburg Schreef:

    ——————————————————-

    > hoi bloesem, ik heb goed nieuws voor je. Ik ben de

    > gitarist geweest van de band de skalawags. Ik heb

    > ook het nummer geschreven over het shaggie en heb

    > het ook meerdere malen op cd staan. dus als je nog

    > interesse hebt stuur even een mailtje. groet rob

  • Bloesem

    Hallo Rob,

    Goh heeft mij even behoorlijk wat tijd gekost om terug te schrijven. Hopelijk lees je dit nog… Maar wat leuk, ik heb nog een blauwe maandag met de sax meegedaan.

    Kan nu wel een heel verhaal schrijven, maar kijk wel eerst of dit bericht bij je aankomt.

    Groetjes,

    Renske